Кошик
50 відгуків
Pani.org.ua - купуй українські прикраси
+380 (99) 009-07-49

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення чи обмін ювелірних виробів інтернет-магазину Пані орг юа відбувається в тому випадку, коли: 1. Ювелірні вироби куплені в нашому інтернет-магазині, про що свідчить бірка на товарі. 2. З моменту отримання від кур’єрської служби пройшло не більше 14 календарних днів. 3. З ювелірного виробу НЕ знята та НЕ пошкоджена бірка (індивідуальна етикетка, що знаходиться на товарі, де позначені всі необхідні характеристики прикраси, її вага, артикул, метал, розмір, проба, камінь вставка тощо). 4. З ювелірного виробу НЕ знята та НЕ пошкоджена пломба (сірий циліндр, що затискає нитку, на якій тримається бірка й сам виріб). 5. Товар має належний зовнішній вигляд. Відсутні ознаки слідів носіння, подряпини, будь-які механічні пошкодження, сколи та нерівності. 6. Ювелірні вироби не піддавалися впливу абразивних та будь-яких хімічних речовин чи реактивів, або впливу шкідливих зовнішніх факторів. Щоб обміняти вироби належної якості, зв’яжіться з вашим персональним менеджером зручним для вас способом (телефоном, у Вайбері, Месенджері, тощо). Вкажіть коли вам було відправлено прикрасу та які данні були вказані у замовленні (телефон, ПІП, населений пункт, ТТН тощо). Повернення товару на склад здійснюється за рахунок замовника. Термін обміну буде визначений після отримання товару менеджером нашого інтернет-магазину, його огляду та експертної оцінки. Після прийняття позитивного рішення, ви зможете обрати інший товар на нашому сайті та зробити нове замовлення. Перерахунок коштів буде виконаний в індивідуальному порядку. Щоб повернути чи обміняти товар неналежної якості, вам також необхідно зв’язатися з вашим персональним консультантом. Йому потрібно буде детально описати стан виробу та причину повернення. Менеджер може попросити вислати фото ювелірного виробу, бірки, проби та елементів, які викликають бажання повернути прикрасу. Вам необхідно буде оплатити повернення товару на наш склад, де буде проведено огляд товару та його експертна оцінка стану. Після прийняття рішення щодо вашого ювелірного виробу, консультант повідомить вам суму (при поверненні замовлення) або запропонує обрати інший товар. Якщо вашим рішенням буде отримати гроші, ми виплатимо їх зручним для вас способом. Якщо вашим бажанням буде провести обмін, різниця у вартості нового товару здійснюється тим самим способом що й оплата товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner