Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Відправка транспортною компанією "Нова Пошта", за наявності товару на складі, здійснюється нами з понеділка по п'ятницю з 09.00 до 18.00. Ваш персональний менеджер нашого інтернет-магазину Пані орг юа обов'язково обговорить з вами умови доставки, щойно ви оформите замовлення в Корзині. При замовленні, ви оплачуєте саму доставку посилки за тарифами перевізника, а також, певний відсоток від суми грошового переказу, за пересилання нам грошей назад, якщо ви оформляли замовлення з обов'язковою передоплатою 500 грн. У тому випадку, якщо ви вносили повну оплату за ваше замовлення, ви оплачуєте тільки послуги "Нової Пошти" за доставку замовлення на вказану адресу.
- Доставка кур'єром — послуга, що надається нашими партнерами компанією Нова Пошта, яка дасть вам змогу отримати посилку, не виходячи з дому чи офісу. Також, можна замовити таку доставку, коли ви хочете зробити подарунок близькій людині. Доставка кур'єром Нової Пошти може здійснюватися з післяплатою, а також, може бути оплачена повністю ще під час оформлення замовлення. Для цього, зверніться до вашого персонального менеджера з продажу інтернет-магазину Пані орг юа з цим проханням. Вартість адресної кур'єрської доставки вираховується індивідуально, згідно з тарифікацією компанії-перевізника "Нова Пошта".
Способи оплати
- Пром-оплата – это достаточно новая, но уже проверенная услуга от маркет-плейса Пром.юа. Не зря ее называют "безопасная сделка", поскольку деньги, внесенные вами как оплата при оформлении заказа, будут перечислены нам, только в том случае, если вы забрали ваш заказ и завершили сделку купли-продажи. Выбирая данный способ оплаты — помните, что доставка вашего заказа будет осуществлена только через компанию перевозчик "Новая Почта".
- Передоплата — мінімальна від 500 грн. Повна оплата - 100% від вартості замовлення.
- Оплата карткою дає вам можливість здійснити обов'язкову передоплату в розмірі від 500 грн. і оплатити всю суму відразу. Зверніть увагу, що при оплаті повної вартості товару, ви економите на такій послузі, як післяоплата від "Нова Пошта". Також, при такій формі оплати, ви можете зробити подарунок близькій або коханій людині, зробивши покупку замість неї. Така операція повністю безпечна і конфіденційна. Ми не передаємо персональні дані третім особам!
Гарантія:
Гарантією якості ювелірного виробу є наявність бирки з описом дорогоцінного металу та тавро на самому виробі. На кожному нашому виробі є ці гарантії якості.
Як правильно приймати ювелірні вироби у перевізника?
Перевізник несе відповідальність за належне транспортування товарів до пункту призначення. Отже, вам обов’язково потрібно провести огляд посилки під час отримання її у відділенні Нової Пошти чи у кур’єра. Це дасть вам змогу одразу визначити будь-які дефекти, невідповідність замовлення або оцінити візуальні пошкодження. Також, це стосується товарів, що мають розмір, наприклад, каблучки, обручки, ланцюги на шию, браслети тощо. Якщо ви виявили, що розмір вам не підходить, ви можете не забирати товар. Обов’язково зв’яжіться зі своїм менеджером, щоб пояснити ситуацію. Це зекономить ваш час і ваші гроші!
Як буде проходити повернення коштів за ювелірні вироби?
При повному поверненні товару до нас на склад належної чи неналежної якості, кошти повертаються до вас в повному об’ємі, за виключенням:
• обов’язкової передплати, вона залишається на рахунку компанії, оскільки була витрачена на роботу з вашим замовленням менеджера нашого інтернет магазина;
• розходів на пересилку (при повній передплаті), якщо ювелірний виріб прибув у пункт призначення, але був повернутий вами з будь-яких причин, що переховані вище.
Коли склад отримає товар та пройде його експертна оцінка, кошти за нього будуть вам повернені зручним для вас способом.
Як правильно приймати ювелірні вироби у перевізника?
Перевізник несе відповідальність за належне транспортування товарів до пункту призначення. Отже, вам обов’язково потрібно провести огляд посилки під час отримання її у відділенні Нової Пошти чи у кур’єра. Це дасть вам змогу одразу визначити будь-які дефекти, невідповідність замовлення або оцінити візуальні пошкодження. Також, це стосується товарів, що мають розмір, наприклад, каблучки, обручки, ланцюги на шию, браслети тощо. Якщо ви виявили, що розмір вам не підходить, ви можете не забирати товар. Обов’язково зв’яжіться зі своїм менеджером, щоб пояснити ситуацію. Це зекономить ваш час і ваші гроші!
Як буде проходити повернення коштів за ювелірні вироби?
При повному поверненні товару до нас на склад належної чи неналежної якості, кошти повертаються до вас в повному об’ємі, за виключенням:
• обов’язкової передплати, вона залишається на рахунку компанії, оскільки була витрачена на роботу з вашим замовленням менеджера нашого інтернет магазина;
• розходів на пересилку (при повній передплаті), якщо ювелірний виріб прибув у пункт призначення, але був повернутий вами з будь-яких причин, що переховані вище.
Коли склад отримає товар та пройде його експертна оцінка, кошти за нього будуть вам повернені зручним для вас способом.